08 listopada 2017

Poznajemy się w grupie

Mam 3 lata, mam 4 lata, a ja mam 5,5 lat, a ja już skończyłem 6 lat. Każdy, do kogo została rzucona piłka mówił swoje imię i ile ma lat. Do naszej grupy zeszłorocznej doszły nowe dzieci. Jest nas już spora gromadka:

Nela
Pola
Maciek
Piotruś
Michasia
Agatka
Ola
Marysia
Ania
Milenka
Julian
Laura



P.S. Domyślacie się jaka była reakcja dzieci na wiadomość ile ja mam lat. Wywołał mnie Maciek.😱
Kiedy zdradziłam swoją tajemnicę.....rozległa się fala śmiechu.





Jesień to pora bardzo kolorowa. Szukaliśmy jej barw na chuście, która raz była spadającym  liściem, innym razem mocnym wiatrem albo kryjówką wiewiórki.


A co dzieje się w tym czasie w lesie? Szukaliśmy echa, które wołało po imieniu wędrujące dzieci.  Zbieraliśmy grzyby🍄, spotkaliśmy zajączka 🐇 i naśladowaliśmy szum drzew🌳.


Na podstawie wiersza Jana Brzechwy "Grzyby" poznaliśmy nazwy niektórych grzybów. Naszym bohaterem był Muchomor.
A jak zbudowane są grzyby? Nie wiecie? .....Z natury.
A co można zrobić z pieczarki? Zupę, sos, no i oczywiście kompot. 😋

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz